Test

by theSpiritOfswiM

He estat nominat a fer el test per Omega (http://cotoal.blogspot.com). El faig en català perque així limito el nombre de lectors que es riuran de mi xD.

Cabell:
Ulls:
Mi mejor rasgo: no sé, algun tindré...
Altura: 1,80 mes o menys
Ulleres: sí, pero mai les porto
Numero de peu: 45 EU
Edad: 19 i ja son molts
Piercings: jo li dic 'pendiete', pero sí, un a la orella i previst per no se quan un a la cella
Tatuatjes: algun dia em faré un
Frase favorita: la diria si m'enrecordés
Diestro o zurdo: zurdo de tota la vida
Un desig: ara cap, perque segur que no es fará realitat
Trobes a faltar a alguna persona:
Major vici: cap, sóc incapaç de ser constant en alguna cosa
Estas enamorat: ara no estic segur
Novia en aquests moments: no
Amor a primera vista: persuposat que sí, esclar
Amar o que t'amin?: les dues, pero suposo que m'estimo més la segona
Et van trencar el cor algun cop?:
I tú el vas trencar?: sí, també
Locura més gran per amor: escapar-me de casa
Cita ideal?: qualsevol
Un lloc: diria Egipte
Romàntic o espontani: Espontani sempre, romàntic quan cal
Pel·lículas: moltes bones, em quedo amb 'Por siempre jamás'
Bandes sonoras: la de 'Titanic'
Cancó: dir una en especial seria mentida, n'hi ha moltes que m'agraden. Ara mateix dic 'Cuando te vayas' de 'Melocos' y Natalia de 'La quinta estación'
Dolços: en especial el 'donut' o els 'donnetes'
Esports: TOTS, per practicar. en especial la natació, i els esports de risc
Bebida sense alcohol: 'coca cola'
Bebida amb alcohol: totes, cap en especial
Comida favorita: tots excepte la verdura
Marca favorita de vestir: cap en especial
Materia de la escola: mates i fisica per favor, pero no les mates de arquitectura
Animales: m'agraden tots, tinc 2 gossos
Llibres: m'agrada llegir, encara que ara ja no ho faig. Em van agradar molt totes les sagues d'en 'Flannagan'

Alguna vez has…


Besado a un extraño:
Begut alcohol: clar que si
Fumat: algun cop
Escapat de casa: més que 'escapar', anar-m'en, algun cop pero baja, una tonteria

Nomino a... tot aquell que ho vulgui fer, l'animo a fer-ho

3 opiniones:

Tamy dijo...

Puta mierda de blogger...te había escrito un cacho comentario y sa ido a tomar por culo ¬¬

Pues nada era algo así:

Cuando te vayas ha ahcer el piercing o/y él tatuaje yo voy que tambien quiero uno!!

Lo de los vicios no me lo creo...

Estás enamorado, esa respuesta es muy clara.

La canción de Melocos está bien...algo rayada, peo muy buena letra.

Tamy dijo...

*Nota mental: Control+C Control+C Control+C*

theSpiritOfswiM dijo...

Nota del autor:

Control+C es para copiar texto, por eso lo de la C.